Μέρα 1164.........ο ήλιος καίει......16 μέρες σε αυτήν την αυλή.....μας ταΐζουν φρούτα.....καλαμιές κλείνουν τον χώρο,τον απομονώνουν.....διακρίνω γραμμές απο γήπεδο του μπασκετ στο τσιμέντο......κάποιο σχολείο φιλοξενεί το σφαγείο.....υπάρχουν ακόμα 5 άτομα μαζί μου....2 γυναίκες και 3 άντρες......ήταν 7.....τους πήραν.....μια ομάδα "λευκών" παιδιών μπήκε στο χώρο,μάζεψε δύο άντρες και εξαφανίστηκαν....κανείς δεν αντέδρασε....δεν υπάρχει λόγος....η αντίσταση μόνο πόνο φέρνει.....κοιταζόμαστε μα δε μιλάμε.....δεν είναι ότι δεν έχουμε τι να πούμε.......κάτι θα βρίσκαμε......είναι οτι δεν έχουν χρήση οι λέξεις πιά.....δεν υπάρχει κοινωνία,πολιτισμός,άνθρωπος......υπάρχει μόνο αναπνοή και ένστικτο......οι λέξεις μπολιάζουν το ένστικτο με αρώστεια.....το σκοτώνουν....το γεμίζουν δάκρυα.....το ένστικτο είναι ο Θεός μας.....ο πατέρας μας......ο δυνάστης μας......ο προστάτης μας........κάθομαι στη γωνιά μου και περιμένω.....περιμένω να έρθουν τα παιδιά και να με λυτρώσουν απο τον Θεό μου#lastdaysgr
No comments:
Post a Comment