Monday, 20 April 2015

Μέρα 1017......η αναζήτηση με οδήγησε στα ανατολικά της πόλης κοντά στις ακτές....ο ουρανός γκρι...θυμωμένος...η θάλασσα γεμάτη μαύρες  κηλίδες.....γαλήνια...το θηλυκό ξέρει πάντα να καλοπιάνει....πλησίασα....το μαύρο μεγάλωνε...έμοιαζε με χιλιάδες κορμούς δέντρων...έφτασα στην παραλία....οι κορμοί έγιναν κορμιά....χιλιάδες νεκρά σώματα....μαύρα, πρησμένα....βαλίτσες επέπλεαν....τράβηξα μερικές κρατώντας την αναπνοή μου...ρούχα, μόνο ρούχα..σε μία όμως στάθηκα τυχερός....ήταν γεμάτη φωτογραφίες...αναμνήσεις χωρίς αντίκρισμα πιά.....φόρτωσα τη βαλίτσα στην πλάτη μου....τώρα έχω παρέα#lastdaysgr#

No comments:

Post a Comment