Μέρα 999.....με ξύπνησαν δυο drone της κάποτε αστυνομίας...γαμημένη ηλιακή ενέργεια....περιπολούν απο συνήθεια...η πείνα και η σαπίλα μου έφερε εμετό....λόγο έλλειψης ηλεκτρισμού δε μπορώ να συντηρήσω κανένα πτώμα πάνω απο δύο μέρες....γιατί τα drone να πετούν;#lastadysgr#
No comments:
Post a Comment